Arendus- ja ärimudelid - Teema 11
Põhimõtteliselt on ärimudel kirjeldus selle kohta, kuidas ettevõte raha teenib. Ta selgitab, kuidas loote oma klientidele väärtust õige hinnaga.
Reklaam(YouTube)
Reklaamiärimudel on olnud pikka aega olemas ja muutub üha originaalsemaks, kui maailm liigub trükist veebi. Mudeli põhitõed on üles ehitatud sisu loomisele, mida inimesed tahavad lugeda või vaadata, ja reklaamide näitamisele oma lugejatele või vaatajatele.
Reklaamiärimudel peab vastama kahe kliendirühma vajadustele: lugejate või vaatajate ja reklaamijate vajadustele. Lugejad võivad teile maksta või mitte, kuid reklaamijad maksavad kindlasti. Reklaamiärimudel on mõnikord kombineeritud rahvahanke vorminguga, kui sisu loomine ei vaja rahalisi ressursse, kuna kasutajad seda pakuvad.
Reklaamiärimudeli ergas esindaja on selline teenus nagu YouTube. Siin on palju reklaame, kuid samal ajal ei häiri need palju ja mõnikord võib see isegi kasulik olla. Selle reklaami peamine eelis on see, et saate selle vahele jätta ja mitte lõpuni vaadata, kuigi mitte alati.
Viited:
https://kontur.ru/articles/5030
Комментарии
Отправить комментарий